Välkommen till min nya blogg! ♥

Hej, jag heter Jenny och är 18 år gammal. Jag går i trean på gymnasiet i Karlstad, och man kan säga att det är på grund av det, som jag har skapat den här bloggen. Den kommer inte att handla om mitt liv, eller vad jag tänker och tycker, om saker och ting. 'Trasflickan' kommer istället att handla om mitt projektarbete, som jag ska göra nu under knappt ett års tid. Det jag har bestämt mig för att ägna mig åt är att sy. Jag ska dock inte köpa tonvis med tyger och sy allt från grunden. Nej, jag ska vara mycket kreativare och miljövänligare än så! Jag ska samla ihop kläder, och dylikt, som folk ändå inte använder och sy om det till något nytt och fräscht. Jag kommer förstås att lägga ut bilder på allt jag gör, både på hur det såg ut innan jag började och hur det ser ut efter att jag är klar. Jag kommer framförallt att sy kläder, men ni kan nog räkna med att det dyker upp annat spännade också. Hoppas att ni kan inspireras av det jag gör! 

Kram Trasflickan












Kommentarer
Postat av: Andrea

Spännande :)

2009-09-02 @ 21:06:57
Postat av: Trasflickan

Ja, jag tror att det kommer bli bra faktiskt! :D

2009-09-02 @ 22:09:56
Postat av: Anonym

2009-09-02 @ 23:02:48
Postat av: Mamma Catarina

Hej Jenny!



Vilka fina kläder du har sytt av bl.a. mina gamla kjolar! Jättesnyggt!



kram Mamma

2009-10-01 @ 18:58:30
Postat av: Trasflickan

Tack så mkt, mamma! :) Kram

2009-10-02 @ 12:37:14
Postat av: Anonym

Jag råkade hitta hit och jag bara måste säga: DU ÄR JU HELT GRYM!!! JÄTTEDUKTIG!! Rolig inspiration!

2011-07-27 @ 21:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0